Július
1. Marly: Coco Chanel és a szerelem illata - női 5/5
2. Berry: Hiába futsz - thriller 5/1,5
3. Dujardin: A lány a táncoló lovon - dokumentumregény 5/2
4. Higgins Clark: A szemem mindig rajtad tartom - krimi 5/4
5. Róbert: Hat hét a világ - New Adult 5/4
6. Tolkien: Gondolin bukása - fantasy 5/3,5
Weisberger: A feleségek - strandkönyv 5/4,5
7. West: Szerelembe zárva - ifjúsági 5/2
Johannsen: A pontlövész - történelmi kaland 5/5
A heti lista ez lett volna.
Három nagyon jó könyv volt benne, szerintem. Coco Chanel, A pontlövész és A feleségek. Ezzel el is árultam, melyikek voltak a heti kedvenceim.
A számok a héten a Hungary by Night sikerét mutattak, nagyon kevés kellett volna neki, hogy a Blog összesített toplistáján is dobogóra kerüljön. A hetiek közül Berry és Dujardin gyűjtött még több olvasót. (Tényleg kezdem úgy érezni, azok a bejegyzések az érdekesebbek nektek, amelyeket olyan könyvről írok, amit nem szerettem.)
Ha ez igaz, érdeklődve várok, mert jövő héten lesz egy könyv, amiből már most érzem, hogy csalódás lesz számomra. Egy sorozat negyedik része, de ez is egy zárt sztori továbbírása, majd meglátjuk. Különben viszont jó könyvek érkeznek. Találtam egy misztikus-romantikust, ami nekem nem szokott tetszeni, de ez nagyon bejött. Megint lesz Róbert Katalintól egy kötet, képregényezünk kicsit kulcsokkal, akcióba lendül Jack Reacher és történelem is akad majd.
Akkor jövő héten!