Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

GameDay

2020. június 06. - BBerni86

Szerettek fanartokat nézegetni? Én általában távol tartom magam tőlük, jó nekem a hivatalos borító meg az r3_55.jpgr2_55.jpgesetleges filmesítések is. Pedig, vannak kifejezetten jók.

A könyvsorozat, amire most gondoltam, és nektek ki kellene találni, melyik az, úgy volt, hogy filmesítve lesz. A regény azonban olyan nagyívű lett, hogy a filmesítésnek annyi. Most azt hallani, sorozatban gondolkodnak belőle. Nézegettem pár fanartot, és nekem be is ugrott, hogy én simán megnézném valami olyasmi formátumban, mint a Castlevania vagy a The Dragon Prince. Animálva is jól nézhetne ki...

A kérdés pedig marad az: mihez készülhettek a rajzok?r1_53.jpg

Megoldás: Tovább!

Pierce Brown: Vörös lázadás sorozata

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr6715744562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása