Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Idézzünk!

2018. szeptember 05. - BBerni86
  • Nem alszom anya és Marc házában. Mihez kezdenék Vakarccsal? Amúgy Marc szerintem allergiás mindkettőnkre.
  • Berakjuk egy kennelbe.

Bárcsak Marcra mondaná ezt, de nincs akkora szerencsém. (Elkeles: Tönkretett tinikor)

 

20 kérdés volt, és 40 volt a maximális pontszám. Én 38-at értem el, ami azt jelenti, hogy summa cum laude végzetem volna, ha az egyetemen szociopatának tanulok. (Scottoline: Minden órában négyszer)

 

  • Tudod, milyen halálosan cuki vagy?
  • Tudod, hogy Inisfael császárával beszélsz?

Vitt elkomorodott.

  • Tudom, és iszonyú büszke vagyok rád. Apád is az lenne.
  • Apám demokrata volt, szerintem kitagadna. (Walden: Eshtar)

 

Egy internetes szolgáltatást igénybe venni olyan, mintha egy idegen városban megkérnél egy taxisofőrt, hogy vigyen el egy jó szállodába. Legjobb esetben ezt is fogja tenni. A második legjobb esetben elvisz egy olyan szállodába, amit ő jónak tart, csak sajnos neki egész mások az elképzelései, mint neked. A legtöbb esetben pedig az unokatestvére szállodájába fog elvinni. (Elsberg: Zero)

 

Az élet nem választásokból áll – vágott közbe Holland. – Hanem üzletkötésekből. Némelyik előnyös, mások hátrányosak, de mindennek ára van. (Schwab: A fényigéző)

 

A posztmodern szerint a világ sokféleképpen értelmezhető, és az összes változat egyaránt érvényes – ami egy üdítő hozzáállás, azonban számos rejtett veszélyt hordoz. (Sparrow: Géniuszteszt)

 

  • Nem hisz az esernyőkben?

Jane azt felelte:

  • Az ázottpatkány-külső annyira jól áll nekem.
  • Ha bármelyik ázott patkány fele olyan csinos lenne, mint maga, elvenném feleségül. (Koontz: Sötét zóna)

 

Te nem vagy hős, Tom, én pedig nem vagyok hősnő. Talán az is lehet, hogy nem fogunk boldogan élni, amíg meg nem halunk. De túléltük ezt az egészet és egymásra találtunk. Élni fogunk, mert élnünk adatott. (Reeve: Ragadozó városok)

 

Keveseknek adatik meg, hogy számszerűsítsék, mennyire szereti őket az apjuk. De nekem megadatott. A munka negyvenöt percbe telt volna, de apa három és fél órát töltött el vele. Az apám 366 százalékkal jobban szeret engem, mint bármi mást a világon. Jó tudni. (Weir: Artemis)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr4914221773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása