Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Visszanéz7ő

7. hét

2021. február 21. - BBerni86

Február

15. Xiang Tong Xiu: A démoni kultiváció nagymestere 3. - fantasy 5

16. Christie: Adventi krimik - krimi 5

17. Bernard: Frida Kahlo és az élet színei - női 4,5

18. Quinn: A herceg és én - történelmi romantikus 4

19. Arlidge: Erdő mélyén - krimi 4,5

20. Meyer: A kezdet könyve - gyerekkönyv 1,5

     Adlington: A piros szalag - ifjúsági 4,5

21. Forester: Greyhound - történelmi 3

      Aliens: Életre halál - sci-fi/horrror 4

És ezzel ráfordulunk február utolsó hetére. Durva...

Voltam szabin, többet aludtam, kicsit kisimultak az idegeim. Most jobb a kedvem is, de jó könyveket is sikerült olvasnom a héten :) Azért jobban szeretem szeretni az olvasmányaim, nem morogni rajtuk.

Ha az jobban be is jön, mert a héten pangás volt. Én sok mindent szerettem, látszik is a pontokon, 2db 5-ös és 3db 4,5 pontos is volt.

Talán majd jövő héten? Ami biztos, be lesz fejezve a démoni kultiváció, a kiegészítő kötetig legalábbis. Viszont, új fantasy világba indulunk Sullivan oldalán, megint jön Helen Grace nyomozni és Rácz-Stefán Tiborral romantikus vizekre evezünk.

Kellemes hetet, jó könyveket, viszlát! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr216434608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása