Február
15. Xiang Tong Xiu: A démoni kultiváció nagymestere 3. - fantasy 5
16. Christie: Adventi krimik - krimi 5
17. Bernard: Frida Kahlo és az élet színei - női 4,5
18. Quinn: A herceg és én - történelmi romantikus 4
19. Arlidge: Erdő mélyén - krimi 4,5
20. Meyer: A kezdet könyve - gyerekkönyv 1,5
Adlington: A piros szalag - ifjúsági 4,5
21. Forester: Greyhound - történelmi 3
Aliens: Életre halál - sci-fi/horrror 4
És ezzel ráfordulunk február utolsó hetére. Durva...
Voltam szabin, többet aludtam, kicsit kisimultak az idegeim. Most jobb a kedvem is, de jó könyveket is sikerült olvasnom a héten :) Azért jobban szeretem szeretni az olvasmányaim, nem morogni rajtuk.
Ha az jobban be is jön, mert a héten pangás volt. Én sok mindent szerettem, látszik is a pontokon, 2db 5-ös és 3db 4,5 pontos is volt.
Talán majd jövő héten? Ami biztos, be lesz fejezve a démoni kultiváció, a kiegészítő kötetig legalábbis. Viszont, új fantasy világba indulunk Sullivan oldalán, megint jön Helen Grace nyomozni és Rácz-Stefán Tiborral romantikus vizekre evezünk.
Kellemes hetet, jó könyveket, viszlát! :)