Május
6. Moskát: Irha és bőr - disztópia 5/5
7. Cowell: Így szerezd meg a sárkánykövet - gyerekkönyv 5/4,5
8. Koontz: A suttogószoba - thriller 5/4
9. Katsu: Éhség - horror 5/4,5
10. Link: Fogócska - krimi 5/4
11. George: Éjféli bál - Üveg hercegnő - meseregény 5/5
Peers: Az elveszett város - gyerekkönyv 5/2,5
12. Benton Frank: Belépés csak meghívóval - női 5/2
LeBor: Nyolcadik kerület - krimi 5/4
Viszlát a jövő héten!
Számokban pedig a hét Katsu tarolását hozta - így talán nem meglepő, hogy múlt hétről a Dracul erősített még be.
A saját kedvencem, nem is tudom. Most Disney, mese hangulatba vagyok, így George két regényét mondanám, de nagyon szeretem a Jane Hawk thrillert is, és az irha és bőr is nagyon tetszett.
Jövő héten, a kezdeti Jack Reacher és Fogatlan kaland után a Könyvmolyképző köteteibe merülök bele jobban. Tervben van az Ambrózy báró kötet, lesz megint történelmi romantika, de thriller és egy nagyon jónak tűnő tárgyalótermi krimi is tervben van.
Akkor jövő héten?