Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Idézzünk!

2019. május 22. - BBerni86

- No és a halakat kedveli-e?

A nyakigláb bájgúnár hökkenten ráncolta a homlokát.

- Miért kérdezel ilyet?

- Mer' akár kedveli, akár nem, én mindjárt hozzásegítem, hogy közelebbi ismertségbe keveredjék a Dunában lakozó példányokkal, csak pimaszkodjék itt tovább, maga pápaszemes strigó! (Böszörményi: Szer'usz világ)

 

Van így az életben. Az ember nem vitatkozhat a felhőkkel, az esővel, a villámlással. Hát ez is ilyesmi volt. Nem rajtuk múlt. (Graham: Ross Poldark)

 

Az élet új élmények sorozata. (McDonald: Hollóvér)

 

Barak is vett egyet a lányának, és élcelődve megkérdezte az árustól, hogy van-e olyan babája, amelyik egy boszorkányhoz hasonlít, mert azt megvenné a feleségének. A jóasszony szeme elkerekedett a döbbenettől, és amikor meglátta Barak műkezét, keresztet vetett. (Sansom: Hamis próféciák)

 

Ezért mennek a nők férjhez, Elizabeth: hogy a belső erejükből adjanak egy kicsit a gyenge férfiaknak. (Oke: Ha eljő a tavasz)

 

A törvényszéki pszichiáter, akit felkértem, hogy vizsgálja meg, azt mondta, narcisztikus, kórosan hazudozó, szociopata, és ezek még a jobb tulajdonságai. (Pratt: Egy ártatlan ügyfél)

 

- Ha rajtam múlik, soha nem fog járni senkivel. Ha meg mégis, majd levadászom a srácot.

Leesett az állam.

- Csak viccelek, nyugi. Bújj ide!

Újra a vállához simultam.

- Inkább bérgyilkost küldök rá. (Robinson: El Diablo)

 

Az emberek öröktől fogva mohó kíváncsiságot táplálnak mások szenvedése iránt. Nézze csak meg az újságok legrongyosabbra olvasott oldalait; mind balesettel, bűntettel, öngyilkossággal, halállal terhesek. (Böszörményi: Szer'usz világ)

 

A szerelem keserű pirulája. Korábban elképzelhetetlen kétségeket kelt az emberben. El ne kúrd a dolgaidat csak azért, mert félsz a boldogságtól! (McDonald: Hollóvér)

 

- Ezért a pokol tüzén fogsz égni, fiú. - A férfi szájából megint vér fröccsent.

Elvigyorodtam.

- Hát akkor, bazmeg, foglalj nekem egy helyet! (Robinson: El Diablo)

 

Érdekes, micsoda alkut tud kötni magával az ember, ha mentséget kell találnia egyébként elfogadhatatlan viselkedésére! (Romig: Kiút a Sötétből)

 

Az az igazság, Wynn - feleltem -, hogy nagyon keveset álmodoztam az esküvőmről, amíg nem találkoztunk. utána már álmodoztam. Elég sokat. De az esküvő nem érne sokat, ha nem állnál ott mellettem, nem igaz? Tehát, ha választanom kell a cicomák és közted... akkor könnyű megfeledkezni a cicomákról. (Oke: Ha eljő a tavasz...)

 

Mán csak aztat kellene tudnom, hol lelhető fel az a huszár, és ha megvan, úgy lekapom őtet a lováról, hogy az ellenség antul kezdve hozzám jár majd kiképzésre. (Böszörményi: Szer'usz világ)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr2614815378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása