Január
4. Mathieu: Moxi - ifjúsági 4
5. Bakóczy: Liliom és kehely - történelmi 4
6. Hodge: Érinthetetlen - thriller 4,5
7. Hunter: A szabadság illata - családregény 4,5
8. Swan: Karácsonyi parti - női 4
9. Harlow: Mindig van tovább - romantikus 2
Paolini: Álmok a csillagok közt 2. - sci-fi 2,5
10. Hunter: Légy merész! - romantikus 2,5
Colette: Zsendülő vetés - ifjúsági 3,5
Ezzel teljesen belevágtunk 2021-be, és már a munka világába is vissza kellett térni.
A top könyv egyezik, az Érinthetetlen. Kevés könyv kavart fel annyira, mint az, és nálatok is top1 lett a héten. Utána egy bolyban tömörül Mathieu, Hunter is.
Talán a Karácsonyi partit emelném még ki, főleg azért, mert jobban tetszett, mint a másik Karen Swan regény.
Jövő héten belevágunk, és fajsúlyosabb könyvek is jönnek. Lesz történelmi/művészettörténeti nyomozás Hitler lovai után, kutatjuk az emberiség jövőjét egy kortárs magyar sci-fivel és egy sakk mesterrel is ismerkedünk.
Addig is jó olvasást mindenkinek! :)