Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Mire várunk?

2021. február 05. - BBerni86

Cím: Grace Kelly és a szerelem eleganciája

Szerző: Sophie Benedict - ezzel a kötettel mutatkozik be magyarul.mire_96.jpg

Műfaj: regényes életrajz, romantikus

Cselekmény: a fiatal Grace Kelly előkelő családja elől New Yorkbe és a színészethez menekül. Egyre sikeresebb, de a családja elismerését nem vívhatja így ki, és a nagy szerelem is elkerüli. Ám találkozik egy herceggel, és Grace Kelly élete új fordulatot vesz.

Várható megjelenés: várhatóan már a hónapban magyarul is kézbe vehetjük, eredetileg német regény.

Miért várós?

  • Szeretem a Kossuth ezen sorozatát, amit eddig olvastam belőle, tetszett.
  • Grace Kelly az egyik olyan díva, akiről szívesen olvasok.
  • Érdekel, milyen szemlélettel közelít a szerző a hercegi frigyre. Ír nekünk egy romantikus mesét, vagy marad a tényeknél? Vagyok annyira szkeptikus, hogy szerintem ez nem egy mesebeli nagy románc volt.
  • Csodaszép a borító. Már láttam a magyart is - az is. (Átvették a német kiadásét.)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9616415642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása