Február
25. Hahner: Hatalmasok gyermekkora - ismeretterjesztő 5/4
26. Kushner: A Mars Klub - kortárs 5/3
27. Adeyemi: Vér és csont gyermekei - YA fantasy 5/3,5
28. Simmons: Dermesztő nyár - thriller 5/4
Március
1. R. Kelényi: Egy hajszálon múlt - női komédia 5/3
2. Fabiaschi: Szerettem élni - dráma 5/2,5
Hunyady: oroszlán és gödölye - történelmi 5/4
3. Waltner: Tukorfalat - humoros 5/4
Carlson: A karácsonyi macska - dramedy 5/5
Ez volt a 9. héten.
Ha kicsit a számokra lesek rá, nálatok a Mars Klub vezeti a top listát a héten. Nekem most A karácsonyi macska találta el legjobban a hangulatom, de lehet, hogy csak valami könnyedre és szerethetőre vágytam a héten.
Ha már azok nyerték az Oscart, akik... mivel a legjobb adaptált forgatókönyv díját a BlackKklansman vitte haza, talán el kellene olvasnom azt a dokumentumregényt. Talán majd rászánom magam, de még nem most. Ahogy említettem fentebb, lazább olvasmányokra vágyom most.
Így jövő héten bele is vágok az Így neveld a sárkányod sorozatba, amiből sejthetitek, hogy sikeresen lezajlott a héten a kötetek utáni antikváriumi hajsza. Ugyanis, elég rég elkezdték kiadni őket, úgyhogy az első részek beszerzése már nem annyira egyszerű. Jó, azért nem is olyan nehéz. A lényeg, hogy olvasni kezdem Hablatyék kalandjait, amíg várom a 3. részt dvd-n.
De ha már mozi és film, a héten több alapanyag is sorra kerül. Olvasok Freddie Mercury életrajzot, megyek a Harry Potterverzumba is, és belenézek egy olyan képregénybe, amiből sorozat forog éppen. De nem árulom el melyik lesz, maradjon az meglepetés!
Találkozunk a 10. héten is!