Június
29. Hall Kelly: Orgonalányok - női/történelmi 4,5
30. Robb: Halhatatlan a halálban - krimi 4
Július
1. Cowell: Így harcolj egy sárkány dühével - gyerekkönyv 4
2. Erdős: Hidd el végre! - ifjúsági 4
3. Tallent: Drága kis szívem - dráma/családregény 3,5
4. Kimura Rei: Pillangókisasszony - női 2
Dulley: Repeszhold - sci-fi 3
5. Pratchett & Baxter: A Hosszú Föld - sci-fi 3
Watson: A vas kora - fantasy 3,5
Ezzel átléptünk júliusba.
Az első havo kedvenc az Orgonalányok lett, de elkezdett feljönni a Drága kis szívem, és az Így neveld a sárkányodat sorozat vége is a top3-ban van. A héten, úgy tűnik, a drámai sztorik voltak az érdekesebbek.
Az Orgonalányok nekem is nagyon tetszett. Mellette mást nem is akarok kiemelni, a héten egy a kedvencünk.
Jövő hétre akció, fantasy kezdés lesz. Megnézzük, hogyan mentik meg a Bosszúállók a világot, majd a vámpírok és más lényekkel teli világ következik Borbíró Borival. De megyünk az 1900-as évek elejére Párizsba is, lesz sorozatgyilkos tesónk és tervben van egy újabb Alien-menet is. A többi meg kiderül :)