Február
22. Xiang Tong Xiu: A démoni kultiváció nagymestere - fantasy 4
23. Quinn: Három vakrandi - romantikus 4
24. Sullivan: Mítoszok kora - fantasy 4,5
25. Arlidge: Meghaltok mind - krimi 4
26. Rácz-Stefán: Éld át a pillanatot! - YA 4,5
27. Taylor: Támasz a viharban - romantikus 3,5
Brown: Hajnalcsillag - akció sci-fi 5
28. Cates: Kozmikus Szellemlovas: Bébi Thanosnak meg kell halnia - képregény 3,5
Hailey: Detektívek - krimi: 4,5
Ezzel elköszönünk a februártól.
Az utolsó hetét magasan a Mítoszok kora nyerte meg nálatok - jó is az a könyv, nálam is benne van a top3-ban. Egyelőre még jól lemaradva, de egy bolyban követi az Arlidge-regény, a démoni kultiváció vége és Quinn romantikus története.
Nekem inkább a hétvégi regények tetszettek: Vörös lázadás rajongóként a Hajnalcsillagot szerettem nagyon, és a Detektívek is jó volt.
Jövő héten... mivel végigértem a fémoni kultiváción, hétfőn más történet jön. Megnézzük, milyen lett Liu legutóbb megjelent novellás kötete. Aztán történelem és fantasy fog vegyülni: Ardennel az oroszokhoz, Goss-szal a viktoriánus Angliába megyünk. Azért lesz komolyabb történet is: Teleki Blankáról is lesz szó jövő héten. A többi pedig egyelőre meglepetés.
Reméljük, jön a tavasszal a jobb idő, a több napsütés és jó olvasmányok is! :)