Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Idézzünk!

Novik: A végzet iskolája – Solomancia 1.

2022. január 23. - BBerni86

Minél erősebb valaki, annál kevesebb mozgásteret kellene kapnia.

 

– Láttál már ilyet?
– Van egy hívóigém, amivel tucatnyi ilyet elő tudok idézni – vallottam be. – Azzal gyújtották fel az alexandriai könyvtárat.
– Neked mire kellett?
– Kértem egy igét, amitől világosabb lesz a szobám, te barom, és azt kaptam!

 

…könnyű az embereket nevezni gonosznak a döntéseik helyett, mert ezzel csak igazoljuk a gonosz döntéseiket, hiszen ezzel mintegy meggyőzik magukat arról, hogy semmi baj, mert a szívük mélyén még mindig ugyanazok a jó emberek.

 

– Az affinitásod…
– Úgy jegyezheted meg, hogy „imádni és félni" – mondtam.
– Tessék? – kérdezte Liu.
– „S imádni és félni fog minden" – idéztem. Továbbra is értetlenül meredt rám. – Galadriel A Gyűrűk Urából.

Ja, végül is érthető – vágta rá Aadhya. – A fiúk már csak ilyenek: két hétig is képesek járni valakivel úgy, hogy nem árulják el neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9316803724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása