Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Üdvözlet betűk és könyvek szerelmesei!

2018. március 12. - BBerni86

Gondolom, ismerős a helyzet: szeretek olvasni. Mit szeretek? Imádok!

Ráadásul cseppet - jó, nem csak egy cseppet - grafomán is vagyok. Eddig közösségi fórumon osztogattam a kis naplóim, de úgy döntöttem, lehet egy saját, virtuális naplóm is.

Így kalandra hívok mindenkit, aki szeretne velem együtt olvasni!

Nem tudod, mit olvass? Böngészd az olvasónaplókat!

Olvastad te is, de nem értesz egyet velem, vagy éppen a te szívedből is szóltam? Írd meg nekem, örülök neki!

 

Akkor kezdődjön a nagy kaland, és meglátjuk, valóban jut-e minden napra egy könyv!images.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr3913734520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mezei Petra 2020.08.25. 12:05:30

Kedves Blogger! Érdeklődni szeretnék, hogy van-e lehetőség e-mailt/privát üzenetet küldeni neked. Üdvözlettel: Mezei Petra
süti beállítások módosítása