Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Heti meglepetés megjelenés

2018. július 13. - BBerni86

A Gabo kihozta azt a dokumentumregényt, amit akár kriminek is nevezhetek, vagy emlékiratnak. És amit vártam, amióta tudtam, hogy nálunk is meg fog jelenni.

covers_234496.jpgDouglas & Olshaker: Utazás a sötétség mélyére

Nem is igazán tudom, lehet-e cselekményről beszélni így előzetesen. Ki nézte tavaly a Mindhuntert? Én nagyon bírtam, és sikeres lett, hamarosan jön az újabb évada is. Az első évadának az alapötlete eme szerzőpáros Mindhunter című munkája volt - a sorozat sikerének volt hála, hogy évtizedes késéssel mi is olvashattuk. Az arról szólt, hogy született meg a BAU.

Ez a rész valamennyire folytatásnak is felfogható. A páros még többet megoszt a BAU működéséről - hogyan profiloznak és segítik a rendőrség munkáját sorozatgyilkosok elkapásában. Valamint, megint lesznek esetek, melyeket végigmesélnek.

A Mindhunter nekem tetszett, ehhez is nagy reményeket fűzök. És igen, direkt nem a magyar borítót csatoltam ide. Azt majd akkor, ha a kötetről mesélek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9114109827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása