Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Visszanéz7ő

2. hét

2019. január 13. - BBerni86

Január

7: Bryan: A háború jegyesei; történelmi 5/4

8: Maas: A hajnal tornya, fantasy YA 5/2,5

9: Moriarty: Kilenc idegen, női 5/3

10: Millar - Romití Jr: Kick-Ass, képregény: 5/5

11: Reeve: Csillagvonatok, gyerekkönyv: 5/3,5

12: Chase: Egy ágyban a herceggel, romantikus: 5/2

      Tucker: Egyetlen kis hazugság, new adult: 3,5

13: Chainani: Az én váram, meseregény: 5/3

      Cooper: Kétségekbe zárva, romantikus thriller: 2,5

De mi van a számok mögött?

A heti kedvencem egyértelműen a Kick-Ass volt, különösen érdekes volt úgy olvasni, hogy a filmet is mellé vettem, és néztem, miben térnek el, vagy éppen hasonlítanak. Nem is akarnám rangsorolni őket, szeretem a képregényes és a filmes változatát is.

A ti listátokon az olvasottság szemszögéből Moriarty Kilenc idegenje vezet, ami a Top10-be is felverekedte magát, kilökve a szintén héten tárgyalt A hajnal tornyát. Annak külön örültem, hogy a Kick-Ass rajongásommal nem maradtam egyedül, szép olvasottsága lett annak a posztnak is.

A héten iskolába jártam Pestre, így volt bőven alkalmam nézni, mit művelnek az emberek a környezetemben, metrón vagy éppen vonaton. Az, hogy reggel egyedül voltam olvasó lény, annyira nem lep meg. Vaksötétben, amikor még a Nap is lusta előbújni, aki teheti, inkább alvásra lop magának időt. Maximum pár diákot szúrtam ki, akik a leckét igyekeztek hamar a fejükbe tömni. De az, hogy a metrón mennyire uralkodnak az okostelefon-zombik, ledöbbentett! 6-an tudnak egy szemközti padra leülni a 4-es metrón, ahol közlekedem. Mit tippeltek, átlagban a 6-ból hányan vannak görnyedt tartással, a készülékre bambulva? 4-5-en. Mióta olvastam a Zacher 2.0-át, nézegetem kissé szociális kísérletként, mennyire tele van a környezetem e modern zombikkal. Ha kerekítek, a héten durván 2400 km-t vonatoztam. Van tippetek, hány könyvet olvasó utassal futottam össze magamon kívül a vonaton? 2 könyvessel, 2 e-book olvasóval. Egy padon elférnénk a metrón - ez valahol szomorú, szerintem.

De félre bú, nézzünk előre a remélhetőleg szebb jövőbe! Jövő heti tervek. Talán úgy érzem most, e 2. héten kissé sok volt nekem a gyerekkönyv meg a romantika. Így kicsit próbálok más irányba hajlani, tervbe van egy gyerekrablós thriller, George RR Martin sci-fi novelláskötete, amit párhuzamosan olvasok a Nightflyers sorozat részeinek nézésével. (Már most látom, van a kettő között bőven eltérés.) De más filmkönyv is lesz, amiről annyit mondok, hogy nők rabolnak benne ki egy páncélautót. Lesz humor házasságszerzőt játszó MI-okkal, és csak nem menekülök el teljesen a szerelem témakörétől sem, autista testvéreiket pátyolgató kamaszok is egymásra találnak majd, és befejezem végre Szaszkó trilógiáját is, bár félek, az megint megríkat vagy kiakaszt.

Egyelőre ennyi, és most rohanok. Holnap vezetés menedzsmentből vizsgázom délután, majd szorítsatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9314560010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása