Május
13. Child: 61 óra - akció-kirimi 5/5
14. Cowell: Így árulj el egy hőst - gyerekkönyv 5/5
15. Romig: A Fény 1-2 - Thriller 5/5
16. Böszörményi: Szer'usz világ - történelmi krimi 5/4
17. Pratt: Egy ártatlan ügyfél - tárgyalótermi krimi 5/5
18. Park: Lélegezz velem - new adult 5/2
Graham: Ross Poldark - történelmi romantikus 5/4
19. Robinson: El Diablo - erotikus 5/3
Oke: Ha szólít a szív 1-2 - történelmi romantikus 5/4
Ezzel búcsúzom is a héttől.
Ami különben a Fény hete volt. Nagyon szerettem én is, és rekord mennyiségű emberkét is érdekelt. Fel is verekedte magát a dobogóra, már nem sok kellene neki, hogy Harry Bosch trónja oda legyen...
De nagyon szerettem az Egy ártatlan ügyfélt is, reménykedem is, hogy lesz folytatása magyar kiadásban is.
Jövő héten vegyesebb kép jön. Kezdünk egy kis Tudor-korszakkal, hogy aztán megnézzünk egy véres háborút egy fantasy világban, ahol újra szállhat a holló. Három ember szembesül majd egy 15 éves bűnnel, ahogy az ikerlányok is rádöbbennek, mennyire nem egyformák a külsejük ellenére.
Akkor jövő héten!