Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Keeland & Ward: Nagyképű öltönyös

2019. augusztus 11. - BBerni86

Viszonyos, szerelembe esős, közös életet építős.

Graham Morgan nem szokott metróval járni. Az egy kivételes nap volt, és sikeresen el is hagyta a mobilját. Az ugyanott utazó Soraya Venedetta megtalálta, és vissza is vitte a férfi irodájába. Graham azonban még találkozni sem ért rá, így a nő kreatív bosszút eszel ki. Befotózza dús idomait, lássa csak Graham, mit hagyott ki! A két ember online kezd el flörtölni egymással, majd Graham eléri, hogy igazi randevúk is következzenek. Soraya nagykepu_oltonyos8_11.jpgeleinte igyekszik távol tartani magát a gazdag, nőfaló férfitól, de egy ponton már képtelen erre. Forró viszonyba kezdenek, amely egyre inkább érzelmekről is szól. Ám a férfi múltjából felbukkan egy nő, egy olyan titokkal, ami pont Soraya legnagyobb gyerekkori fájdalmát hozza felszínre. Képes a szerelmük ezt is túlélni?

Erotikus, romantikus regény, így a kérdés természetesen költői. Nem írom le direkt, de szerintem a fülszövegből tudja mindenki, mi lesz a regény vége. Már csak azért is, mert a regény írónő párosa nem tért el a romantikus regények forgatókönyvétől.

Ismételjük át? Ok, de a képlet most sem változott. A két szép, vonzó ember találkozik. Elemi vonzalom, forró viszony, szerelem és boldogság. Egy butaság miatt azonban szétmennek, kutyául szenvednek is. Mire az egyik tesz egy nagy, romantikus gesztust, és a végeredmény? Még boldogabbak és szerelmesebbek lesznek, mint korábban. Tudjátok még, honnan lehet lemérni, hogy tipikus romantikus regénnyel van dolgotok? A végéből. Vagy a lánykérés és esküvő, vagy a teljes családdá alakulás, egy gyermek érkezése zárja a sztorit. Ez sem kivétel.

Ha ennyire a zsánert követi, miért érdemes mégis kézbe venni? Ha a saját példám nézem, ne vegyétek kézbe! Meneküljetek! Van éppen elég krimi, amit olvashattok helyette. Nekem ez nem a zsánerem, így akkor is szenvedek vele, ha azt érzékelem is, hogy a sajkát műfajában nem rossz a munka.

Itt az lehet a vonzó, már aki az ilyet szereti, hogy Keeland és Ward nem elégszik a szereplők szokásos eszköztárával. A zsánerhez képest hosszabb a flört rész, ha nekem nagyon be is idézte, amit Christian Grey és Ana Steel műveltek telefonon. Igyekeztek megmutatni, hogy ez a két ember nem csak az ágyban talált egymásra, hanem valóban megszerették a másikat, és kapcsolatuk van, nem viszonyuk.

De tévedés ne legyen: ez erősen romantikus erotikus történet. A fizikai vonzalom és a különféle szexuális játszadozások jelentős részét képezik a történetnek. (Nem véletlen, hogy nem a zsánerem. Sokkal szívesebben olvasok gyilkosságokról, mint ágyjeleneteket.)

Ami meglepő volt számomra a regénnyel kapcsolatban, hogy több helyen is láttam, hogy kiemelték a humorát. Olvastam, és próbáltam megfejteni, mégis, miért tarja ezt bárki is humorosnak? Ahogy a két főszereplő flörtöl, amilyen szöveg van, nyomokban észlelem, mire gondolhattak. De ez nem igazán vicces. Nem nyálas, flörtölős, de messze van attól, ami szerintem vicces. (Ok, nekem a fekete humor jön be, így ennek a megítélésére könnyen lehet, hogy nem én vagyok a megfelelő ember.)

Sokan szeretik, a kiadónál más regényei is jönnek a szerzőpárnak, ez most nagyon megy. Ettől nem vagyok éppen boldog, de azzal vigasztalom magam, legalább a zsánerében ok.

 

Keeland & Ward: Nagyképű öltönyös - Mint erotikus: 80% van humora, a szereplőit igyekszik mélyíteni is az erotikus részek mellett.

Szubjektíven: 30% nem az én zsánerem. Nem szerettem a szereplőket, a humora se jött be.

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr1315004602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása