Június
15. Des Cars: Ferenc József és Sisi - ismeretterjesztő 5
16. Moore: A Bánat Tengere - sci-fi 3,5
17. Watt: Igazán szerelem - new adult 4
18. Robotham: Fulladás - krimi 4
19. Christie: Tíz kicsi néger - krimi 5
20. McCarten: A két pápa - dokumentumregény 3
Broadway: Ink - YA disztópia 3
21. Hossfeld: Csaknem fiúmentes nyár - ifjúsági 3,5
Allen: Az első fagy - családregény 5
Lassan hagyomány lesz, hogy arról panaszkodom, mennyire rossz ez a nyári idő. Most is - kint szinte szélvihar van, újabb hétvége, amikor ki se tudtam tenni a lábam a házból. Vigasztaljam magam azzal, hogy olvasok? Lehet.
Annyira már nem lep meg, hogy Des Cars és vele Sisi nyerte a hetet. A hasonló könyvek érdekesek, nem csak nekem. NO2 a Tíz kicsi néger lett, ami szintén nagyon jó, és modern klasszikus. Utána, szinte fej fej mellett jön a Fulladás és Watt.
A saját kedvencem? Nekem is bejött Ferenc József és Sisi, valamint Az első fagy, ami teljesen elvarázsolt.
Végül, jövő heti tervek. Egzotikus kalandozásra indulunk. Holnap Dick jövővízióba merülünk el, más világi és e világi sivárságok közé. Majd irány Afrika, és egy nagy szerelem. Majd egy francia sziget, ahol a szerelem mellett gyilkos indulatok is forrnak. Súgjak szerzőket is? Ok. Musso. Joe Hill - igen, jövő hétre van képregény is tervben.
A többi pedig meglepetés.
Jó hetet, jó könyveket, és végre egyszer kirándulásra alkalmas időt!