Július
- Abnett: Mindenki uralni akarja a világot – akció 3,5
- Gaura: Lidércnyomás – fantasy 4
- Braithwaite: Hugicám, a sorozatgyilkos – thriller 3,5
- Madeleine: Egy cukrászmester meséje – romantikus 3,5
- Golden: A Fájdalom Folyója – sci-fi 3
- Park: 180 másodperc – new adult 3,5
Gaiman: Sandman gyűjtemény 2. – képregény 5
Böszörményi: Kucó és más életszilánkok – életrajzi, kortárs 5
- Madden-Mills: Balhés brit – new adult 2
Dabos: A Tükörjáró 1-2 – fantasy 5
Ahogy látom, volt a héten jobb, kevésbé jó kötet is.
A kedvencetek, meglepő mód az 5 regény lista lett, amelyet New Adult regényekről állítottam össze. A regények közül az Alien és a Madeleine-kötet ment jól, de elkezdtek nőni a számai a Hugicámnak is.
A saját kedvencem... most nagyon rákaptam a Tükörjáró sorozatra, és a Sandman számomra mindig meghatározó képregény fog maradni.
A jövő heti tervek... jó sok munka, de majd igyekszem írni is nektek. A terveimben szerepel, hogy bejezem Scalzi legutóbbi sci-fi trilógiáját, és keresek valami nyári olvasmányt is. Ha már nyaralni, de még egy nap szabihoz se jutok júliusba, legalább olvasok a Balatonról (Édesvízi mediterrán) és elmerülök kikapcsolódásképpen egy posztapokaliptikus Magyarország víziójában és a tudósok gyilkos világában.
Jó nyarat, jó könyveket, szép napot! :)