December
28. Fayer: Ördögi kör - akció 2
29. Harris: Au revoir á Paris - női 4
30. King: Éjszakai műszak - horror/fantasy/novellák 5
31. Hemingway: Az öreg halász és a tenger - szépirodalom 4,5
2021. január
1. Gaiman: Coraline - gyerekkönyv 4
Robson: II. Erzsébet ruhája - női/történelmi 4
2. Lethem: Árva Brooklyn - krimi 2
Gunnis: A lány a levélből - női krimi 2,5
3. Capella: Vendéglő a Vezúvnál - romantikus 3,5
Dessen: Kulcsra zárt szív - ifjúsági 4,5
Boldog új évet!!! Kívánom, hogy jó regényekben gazdag legyen 2021 is!
A heti kedvencek még 2020-asak. Az Ördögi kör nyert, mögötte Coraline érkezett (ok, már 2021-ből) és a harmadik King Éjszakai műszakja lett.
A saját kedvenceim között is ott van King novellás kötete, de én még Dessen ifjúsági regényét tenném mellé, ami nagyon fogyaszthatóan ír a családon belüli erőszakról és a kamaszokról.
Jövő hétre marad az ifjúsági vonal kezdésnek, megnézzük, milyenek a vagány csajok a középiskolában. De megyünk a török kor Debrecenjébe is, hogy aztán újfent kemény téma jöjjön. Belebotlottam egy könyvbe, ami olyan brutálisan ír a gyerekek ellen elkövetett bűnökről, hogy már előzetesen is fáj az egész.
Akkor viszlát jövő héten, immár 2021-ben! Jó olvasást mindenkinek! :)