Május
24. Pattillo: Jane Austen tönkretette az életem - női 4
B. Czakó: Pitypangtánc - történelmi romantikus 4,5
25. Myers Jr.: Életem védelme - tárgyalótermi 4,5
26. Kollár: A vonzás törvénye - new adult 3,5
27. Whitehead: A Nickel-fiúk - kortárs 5
28. Wéber: Az ellenállók vezére - ifjúsági 4
29. Engler & Rensin: Férfiak a díványomon - pszichológia/emlékirat: 1,5
Winters: Szerelem sokadik látásra - romantikus 4
30. Kleypas: Ördöngös tavasz - történelmi romantikus 3
Rooney: Baráti beszélgetések - női 4
Úgy tűnik, mindig arra lesz rossz idő, mire ezt az összefoglalót írom... Megint esik, sötét van meg szürkeség. Pedig ez volt május záró hétvégéje...
Nézzük a könyveket inkább!
Nagy örömömre ugyanaz a kedvencünk: Whitehead második Pullitzer-díjas regénye. Már várom is, mikor jelentik be, hogy abból is jön a sorozat vagy film. Addig is, érdemes elolvasni!
Nekem az Életem védelme és a Pitypangtánc tetszett még a héten - Tina története közös, de nálatok A vonzás törvénye került még be a Top3-ba.
Jövő héten sokféle regény jön. Folytatom Amos Decker nyomozásait, lesz sakk és skandináv történelem is.
Addig is: jobb időt, jó olvasmányokat - szép hetet mindenkinek!