Október
4. Földvári: Elmentem világgá - memoár 4
5. R.R. Martin: Tuf utazásai - sci-fi 5
6. Falk: Szilváspite-összeesküvés - krimi 4
7. Szabó: A János vitéz-kód - gyerekkönyv 4,5
8.Christie: A Bertram Szálló - krimi 2,5
9. Tóth: Balatoni Futár - történelmi 2,5
Gortner: Mademoiselle Chanel elmeséli az életét - életrajzi regény 3
10. Ellis & Robertson & Ramos: Transmetropolitan 1. - képregény 4,5
Armentrout: Utolsó lélegzetig - YA fantasy 4,5
Megint kezd hideg és sötét lenni... még szerencse, hogy a betűk nem fagynak meg a könyvekben.
A heti kedvencetek a színházas regényes ötös volt, és a múlt vasárnapi Nesbo ment még jól. Földvári jött be a harmadik fokra.
Én más regényeket emelnék ki. Nagyon szerettem Tuf utazásait, az Armentrout-sorozat zárását és Franz e heti kalandjaival is elégedett voltam.
Jövő héten.... megint jön Franz. Egy időre utoljára, mert ezzel a magyarul megjelent részek végére értem. De más folytatás izgatja most nagyon az agyam: Ready? Többet nem súgok... Lesz jó krimi, kis történelem és romantika is.
Szebb időt, még jobb könyveket! :)