Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Visszanéz7ő

40. hét

2021. október 10. - BBerni86

Október

4. Földvári: Elmentem világgá - memoár 4

5. R.R. Martin: Tuf utazásai - sci-fi 5

6. Falk: Szilváspite-összeesküvés - krimi 4

7. Szabó: A János vitéz-kód - gyerekkönyv 4,5

8.Christie: A Bertram Szálló - krimi 2,5

9. Tóth: Balatoni Futár - történelmi 2,5

    Gortner: Mademoiselle Chanel elmeséli az életét - életrajzi regény 3

10. Ellis & Robertson & Ramos: Transmetropolitan 1. - képregény 4,5

    Armentrout: Utolsó lélegzetig - YA fantasy 4,5

Megint kezd hideg és sötét lenni... még szerencse, hogy a betűk nem fagynak meg a könyvekben.

A heti kedvencetek a színházas regényes ötös volt, és a múlt vasárnapi Nesbo ment még jól. Földvári jött be a harmadik fokra.

Én más regényeket emelnék ki. Nagyon szerettem Tuf utazásait, az Armentrout-sorozat zárását és Franz e heti kalandjaival is elégedett voltam.

Jövő héten.... megint jön Franz. Egy időre utoljára, mert ezzel a magyarul megjelent részek végére értem. De más folytatás izgatja most nagyon az agyam: Ready? Többet nem súgok... Lesz jó krimi, kis történelem és romantika is.

Szebb időt, még jobb könyveket! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr2816686666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása