November
1. Lee: Az Ezüst Utazó: Példabeszéd - képregény 3,5
Móra: Ének a búzamezőkről - szépirodalmi 4,5
2. Leiner: Higgy nekem - ifjúsági 5
3. Christie: Szentivánéji krimik - krimi 4
4. Graham: Demelza - családregény 5
5. Sager: Várj, amíg sötét lesz - thriller 5
6. Chase: Királyi szerető - romantikus 3,5
Castillo: Szégyen - krimi 4
7. Higgins: Angyali kísértés - YA fantasy 3
Koontz: Az éjszakai ablak - thriller 4
Megvan a maga szépsége, amikor a kandallónál, egy meleg takaróban a fotelben olvas az ember... Remélem, a héten volt szép őszi olvasás élményetek!
Ha a listát nézem, a szörnyes 5-ös válogatás került az élre. Mögötte, meglepetésemre az Ezüst Utazó áll, és a dobogó harmadik fokára Agatha Christie lépett fel a novellás kötetével.
A saját listámra három másik könyvet írnék fel: a Sager, a Graham és a Leiner-kötetet.
Jövő héten pedig... sötét olvasmányokkal indítunk. Disztópia emlékekkel, magyar nyomasztó krimi sebekkel a falon, meg az indiánok sehonnai életét bemutató kortárs regény is lesz. De azért könnyedebb olvasmányok is vannak tervben, mondjuk a Shannara-sorozat nyitánya, amivel rég szemezek...
Jövő hétre is élményekben gazdag olvasást mindenkinek!