Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

McLaughlin: Örökké a csajom

Beaumont 1.

2018. október 14. - BBerni86

Szerelmes, családegyesítős, múltat jóvá tevős.

Liam Westbury 10 éve mindent maga mögött hagyott, Los Angelesbe költözött és rocksztár lett belőle. Liam Page, akiért megvesznek a nők, gazdag és mégis, valami hiányzik neki. A hírekből értesül egykori legjobb barátja haláláról, hazautazik a temetésre. A régi helyeket bejárva, az egykori sportkupákat nézegetve egy kissráccal orokke_a_csajom_book.jpgelegyedik szóba, aki az anyjáról kérdezi, akivel csókolózott a fotókon. Liam a lánytól akarja hallani: Josie bevallja, a neve Noah, 10 éves és a fia. Ő pedig Nick menyasszonya, Noah nem tudja, hogy Liam az apja, és maradjon is távol tőlük! De Liam mindent vissza akar kapni, a fiát és a nőt is, akit mindig is szeretett, most nem engedi, hogy a családjának nyomása elüldözze.

Ezzel a regénnyel nem először találkozom. Még nagyon régen, amikor az Ulpius kiadta, akkor olvastam. Bár nem az én zsánerem, azért tetszett, és jó romantikus regénynek tartottam. Talán ezért is csillant fel a szemem, amikor filmesítették. De, jó szokásomhoz híven, film előtt olvasok. És előkerestem a Forever my girl kötetem.

A cselekmény még mindig lekötött, noha emlékeztem sok mindenre belőle. Szeretem benne, hogy nem egy tipikus love story. Liam és Josie nem omlanak egymás karjaiba, nem arról szól az egész, hogy egymásra néznek és a feltámadó szenvedély mindent újraír. Liam dolgozik azért, hogy elnyerje a lány bocsánatát. Kapcsolatot épít a fiával. Íve van annak, ami köztük történik, és így sokkal hihetőbb az a végzetes, nagy szerelem, ami fel is éled, ahogy Josie mer hinni abban, hogy a férfi most nem hagyja el. Csak az utolsó két fejezet olyan szerelmesen nyálas, amitől frászt szoktam kapni, de itt még azt is megbocsátottam, mert jó ez a páros együtt. Kamaszként is azok voltak, most is azok lesznek.

De a történet attól igazán ütős, amit flashback elemekben bont ki. Liam karaktere, a válasz arra, miért ment el. Ez egy felnőtt, romantikus regény, nagyon közel egy new adult zsánerhez, de a flash elemek egy kamaszos fájdalmas regény darabkái, amelyek nagyon mozgatták az agyam. Liam története, akit a szülei tulajdonképpen bántalmaztak. Fuldoklott, és igenis meg lehet érteni a részletekből, miért kellett elmennie, még ha ezért maga mögött is kellett hagynia a legjobb barátját és élete szerelmét.

Bár romantikus regény, akad benne csavar is. A kedvencem, amikor Liam rádöbben, miért nem tudott arról, hogy Josie terhes. Jól kiakad, meg is értem, és kellett az a rész. Rehabilitálja a férfit, és ha jóvá nem is teszi a múltat, jövője még lehet.

Szerettem az apa – fia részeket is. A gyerekek idegesíteni szoktak, de Noah jópofa karakter, és azon van a hangsúly, hogy mit jelent az apa – fia kapocs, hogyan dolgoznak érte, és a szeretet mennyire képes megbocsátani, erőt adni, jobbá tenni.

Ez is jó ebben a könyvben. Pozitív a hangulata, az értékei – jó olvasni és hinni benne.

Kicsit kutattam, és pár dolgot azonnal el tudok mondani: McLaughlin sorozatot írt, jó 6 résszel és kiegészítő novellákkal. Az alaptrilógiába még két barátjuk szerelmi története van benne, ami engem érdekelne, a 4. Az Josie és Liam középiskolás éveinek sztorija. Ha véletlenül, valaha ráakadok még, majd mesélek róla.

Akkor filmnézésre fel, aki meg szeretne egy jó love story regényt, olvasásra fel!

 

McLaughlin: Örökké a csajom – Mint romantikus: 90% jó szerkesztés, a történet tipikussága mellett is érdekes, a szereplők is.

Szubjektíven: 75% tetszett, ahogy kamasz és new adult is, megszerettem a szereplőit.

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr6714298241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása