Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Idézzünk!

2019. január 09. - BBerni86

Való igaz, hogy Luke és Serge nem az északi félteke legtehetségesebb atlétái, és Luke talán még GPS és egy vadászkopó segítségével sem lenne képes a hálóba találni, de ez nem ok az otrombaságra. (Solomons: Földönkívüli a tesitanárom! )

 

Pedig egymás felcímkézése nagyon is emberi dolog, nem igaz? Imádjuk besorolni a másikat mindenféle kategóriába, függetlenül attól, hogy igaz rá vagy sem. (Welch: Szerencsés szerelem)

 

A világ tele van szörnyű emberekkel – akarta mondani. – Keményítsd meg magadat, és tarts kéznél egy töltött revolvert! (Ryan: A hamu birodalma)

 

  • Azt hiszem, megtaláltuk, hol tartották fogva Marian Russellt – mondta. Társa a válla fölött kukkantott be a konyhába.
  • Jézusom. Mintha itt forgatták volna a The Walking Deadet. (Gibney: Az elveszett gyermek)

 

Tényleg szánalmas az életem. Elfecséreltem. Annyira féltem a vereségtől, hogy soha nem is próbáltam nyerni. (Houck: A tigris végzete)

 

Őszintén megvallva az eddigi életem a szépségnek hódolva telt: nem érdekelt, hogy a férfi üres, ha a külseje kompenzálta a hiányosságait. (Lakatos: Simlis)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr2714542184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása