Március
25. Hamilton: A tökéletes barátnő - thriller 5/5
26. Cowell: Így védd ki egy sárkány átkát - gyerekkönyv 5/5
27. Sinisalo: A nap magja - disztópia 5/4
28. Abbott: Rögeszme - thriller 5/4,5
29. Jiles: A kapitány küldetése - western 5/4
30. Taylor: Semmi lány - romantikus 5/5
Sacheri: Lúzerek éjszakája - heist/bűnregény 5/3
31. Byatt: Mindenem - romantikus 5/2
Időfutár: A Varázsfuvola - akció - humoros 5/5
A 13. hét és március zárult ezzel. Hamar elment ez a hónap is.
A hét különben Jeff Abbott hete volt, a Rögeszme az egyetlen heti olvasmány, ami sokatokat megmozgatott. Meg is lepődtem, mert azt tippeltem volna, hogy A tökéletes barátnő kapósabb lesz, de ahogy már említettem párszor, ritkán találom el, mi lesz a heti NO1.
Ami a saját listámon.. nem is tudom. A tökéletes barátnő, A nap magja és a Semmi lány harcolnak bennem. A legkellemesebb meglepetés a Taylor kötet volt, A nap magja gondolatébresztő, A tökéletes barátnő meg brutális. Azt könnyebben megmondom, mi állt tőlem legtávolabb. A Byatt-könyv. Hiába, versekből nekem inkább a balladák jönnek be, tudjátok, cselekményszerető olvasó vagyok :)
A héten különben meglepően sok olvasó embert láttam, aminek kifejezetten örültem. Már reggel a vonaton is látok embereket regényekkel, és még mindig szívesen kukkolom, kinek mi jön be. Most pl. láttam kalandregényt, nyálasat, de egy gyereknevelési kézikönyvet is.
Jövő héten nagyon vegyesen olvasok. Indítunk egy Vörös verebet idéző kémregénnyel, de új kalandra indul majd Hablaty is. Lesz komoly dráma egy nemváltó családapáról, de kalandozunk egy spártai hősnővel is. Ifjúsági regény, erotikus, krimi is lesz. Jön a tavasz, hát legyenek a könyvek is változatosak!
Jut eszembe, szeretitek a kihívásokat? Könyves, olvasási kihívásokat. Kezdek rájuk kapni. Most éppen esernyőkre vadászom. Meg is lepődtem, mibe leltem rá az elsőre. (Hablaty vívott Alvinnal, kard - esernyő viadalt.)
Jó olvasást mindenkinek a 14. héten is!