December
23. Lyon: Pszichonapló - horror 3,5
24. Winney: Sárkányok, farkasok és almák - meseregény 5
Kay: Mert szülni karácsonykor kell - memoár 4
25. Carlson: Karácsonyi póni - gyerekkönyv 2,5
Leiner: Mindig karácsony - ifjúsági 5
26. Ők is boldogan éltek? - mese 2,5
Cox: Nem csak karácsonyra - romantikus 3,5
27. Liu: Vér - képregény 4,5
Bronsky: Csernobil - történelmi 4
28. Kennedy: A hajsza - New Adult 4
Sweterlitsch: Angyalok pokla - krimi 4
29. Steinbach: 3 nővér és 1 fiú - romantikus krimi 2,5
Palotás: Bűn, báj, Bangkok - romantikus krimi 2,5
A karácsony lement, készülhetünk az új esztendőre.
Nem meglepő, hogy a karácsonyi szezonban a mesekönyvek lettek a kedvencek. Mondjuk, a furcsább nyerte a hetet, úgy tűnik, tényleg ez a magyar mentalitás. Sírva vigadunk. De szépen jön fel a Csernobil is, ami valóban divattéma lett idén.
A saját kedvencem is karácsonyi a héten - Leiner Laura könyveinek rajongójaként nálam a Mindig karácsony volt a legnyerőbb.
Jövő hétre már megvan az olvasólistám, kicsit jó is lesz elszakadni a karácsonyi tematikától. Kapásból egy kémes fantasy lesz a kezdés, elmesélem majd holnap, milyen az Öröknyár. Év végére, év kezdésre azért igyekszik pozitív gondolatokat és történeteket hozni, így Dombóvári és Palotás Petra egy-egy gyűjteménye kerül sorra. De utána érkezik egy nagyon jó sci-fi, lesz történelem, és hétvégére egy kis szerelmi tematikával lazítunk.
Előre is BÚÉK!