Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Mire várunk?

2020. március 27. - BBerni86

Cím: Egy kutyus két élete

Szerző: Dan Gemeinhart - még nem olvastam tőle semmit, talán ez lesz a magyar debütálása.61rrk9ktxbl.jpg

Műfaj: ifjúsági

Cselekmény: Brodie jó kutya, aki nagyon szerette kis gazdáját. A halála után mennybe kerül, de a boldogságot megmérgezi, hogy tudja, a gazdinak szüksége van rá. Így szellemként visszatér a Földre, kockáztatva a mennyet, hogy két háziállat - egy kutya és egy macska - segítségével a gazdinak segíthessen.

Várható megjelenés: a kiadó már bejelentette a csúszásokat, ez is a később megjelenők között van. Jó esetben ősszel jön, ha mégsem, 1 év múlva.

Miért várós?

- Kicsit beidézi nekem az Egy kutya négy életét, csak kicsit más. Azt nagyon szerettem, és a szellemlét miatt talán nem is fogom úgy érezni, hogy annak a koppintása.

- Kutya és gazda barátság :) Én is kutyás vagyok, szeretem az ilyen sztorikat.

- Érdekel, milyen veszélyben van a gyerek.

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr7315563782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása