Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Visszanéz7ő

14. hét

2020. április 05. - BBerni86

Március

30. Brennan: Halálos zaklatás - krimi 3

31. Bauer: Az aranyműves fia - történelmi romantikus 3

Április

1. Bradbury: Az illusztrált ember - sci-fi 5

2. Roberts: Egy házban az ellenséggel - romantikus 4

3. Cole: Elmejáték - thriller 4,5

4. Roth: Isten veled, Columbus  kortárs 3

    Hobb: Az orgyilkos tanítványa - fantasy 4

5. Loeb: Hulk - Szürke - képregény 2,5

    Remender: Halj meg a kedvemért - képregény 4

    Collins: Az éhezők viadala - YA disztópia 4,5

Most jöttem rá, hogy jövő héten húsvét. Nagyon április elején, hiszen közben hónapot is váltottunk, órát is állítottunk. Csak én érzem úgy, hogy szalad az idő?

De vissza a könyvekre!

A heti kedvenc Bradbury volt, aminek örültem, mert nekem is tetszett az a kötet. A dobogó második helyére Nora Roberts jött fel. Nálam mondjuk nem, a heti thrillerek és fantasyk közelebb állnak a szívemhez.

A jövő hét viszont csupa kérdőjel még. Ami biztos, elkezdem az Eve Dallas sorozatot. A többi meglepetés lesz nekem is...

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr4915593474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása