Április
20. Gaura: Vámpírok múzsája - fantasy 4,5
21. Costeloe: Eldobott gyerekek - családregény 4
22. Ellison: Hazudj nekem! - thriller 4
23. Collins: Futótűz - YA disztópia 5
24. Longo: Hitler és a Habsburgok - dokumentumregény 5
25. Grey: Ezzel a szívvel - romantikus 2,5
Kaufman & Spooner: Lehullott csillagok - YA disztópia 4,5
26. May: Szex és hatalom - strandkönyv 3
Brown: Vörös lázadás - sci-fi 5
Bele sem akarok gondolni, hogy ezzel majdnem vége az áprilisnak is.
Még pár nap lehet erre a hónapra olvasni. Olyasmik vannak nálam tervben, mint az Őzike (skandináv krimi) és Cselenyák Imre Arany János életrajzának második kötete. De keresek majd valami könnyedebb olvasmányt is, lehet, hogy anyám polcáról, mert a héten jó sok disztópiába merültem bele, és a skandináv krimik sem arról híresek, hogy nagy életkedvet generálnak.
A héten különben taroltak a Hohenberg család tagjainak történetei, és Ellison thrillere is érdekesnek bizonyult többeteknél. Mivel kedvenceket olvastam vissza, nálam a Futótűz és a Vörös lázadás van az élen, de Pierce Brown az akció sci-fi terén az egyik kedvenc szerzőm, úgyhogy 3-4 olvasásra is imádom Darrow kalandjait.
Kitartást és jó könyveket a hétre, szerencsére május 1 szabadnap lesz :)
(Jut eszembe, virtuális könyvfesztivál lesz, már ki is szemeltem Robin Hobb új köteteit. Valami, amit várhatok jövő héten.)