Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Idézzünk!

Riordan: A sötét prófécia & Sztybor: Sötét emlékek

2022. január 29. - BBerni86

Nem az számít, hogy mennyi ideig élsz. Hanem, hogy miért. (Riordan)

 

– Ne húzd ki a gyufát, Valdez! Amikor visszaváltozom istenné, csillagképet csinálok belőled. Az lesz a neve, hogy „Kis latino bambíno”.
– Tetszik!
Leo olyan erővel veregette meg a vállamat, hogy félrecsúszott a késem.
Hát már senki sem fél az istenek haragjától? (Riordan)

 

És ne feledd, a legcsúfabb, legsötétebb ég és a legfeketébb felhők sem maradnak velünk örökre… (Sztybor)

 

– Ők felismerték a bennem rejlő értékeket. Litüerszész, a Kaszás!
– Lenyűgöző titulus – nyögtem ki nagy nehezen.
Litüerszész felemelte a kardját.
– Hidd el, rászolgáltam. A barátaim Litnek hívnak, az ellenségeim pedig Halálnak!
– Én Litnek foglak szólítani – határoztam el. (Riordan)

 

– De imádom! – kiáltott fel Leo. – Évek óta nem láttam ilyet.
Homlokráncolva szemléltem a gömböt, és közben azon töprengtem, vajon nem bomba-e. Ez megmagyarázná Leo izgalmát. (Riordan)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr3516805664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása