Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Shen: Lázadás

Sinners of Saint 0.5

2024. augusztus 31. - BBerni86

Fülszöveg: lazadas.jpg

Melody Greene vagyok, és az életem fenekestül felfordult.

Kirúgtak a tanári állásomból, megvolt a Cersei Lannister-féle szégyenmenetem az igazgató irodájából percekkel azután, hogy az igazgatónő megfenyegetett, rám hívja a rendőröket… Most mi legyen?

Jaime Followhill vagyok, egy szerelmes, 18 éves fiú.

Amikor megláttam őt, minden elveszett. Nem számított más, csak ő. Bármit megtettem volna, hogy megszerezzem, és az enyém legyen. Pedig tudtam, ha lépek, azzal tönkretehetem az életét… Mi lesz velem, ha elveszítem?

Szerintem: 

Alig érzem többnek, mint egy olyan kiegészítő novellának, amit gyakran látok egy-egy sikerkönyv vagy sorozat mellett megjelenni. Egy kis plusz jelenet, még valami adalék a sorozat rajongóinak.

Pedig ez elvben kisregény. Nem éreztem annyinak

a cselekményét. Végig van rohanva mindenen, egészen olyan érzetet keltve bennem, hogy gyorsan össze lett csapva egy dark romance. Igaz, nem is valószínű, hogy kifejtve tetszett volna ez a történet. Így is jócskán morgolódtam rajta.

Egyrészt, megint belefutottam, hogy a két főszereplő nagyon szerelmes lesz, meg élete párját találja meg, csak éppen ki van spórolva a szerelem belőle. Szó szerint egymásba ütköznek, szexuálisan egymásra kattannak és viszonyt kezdenek. Melody egy ponton kimondja, hogy ez már szerelem – és arra gondol, hogy filmet néznek együtt meg együtt nevetnek a paplanja alatt. Amit viszont mi olvastunk, abban kb. arról szól a kapcsolatuk, hogy mindenki elől rejtve hol és milyen pózban.

Igaz, itt legalább értem a dark romance jelleget. Melody a húszas évei második felében járó tanárnő, Jaime meg a 18 éves diák, nem mellesleg az igazgatónő fia. Akkor sem szeretem a tanár – diák szerelmi történeteket, ha az egyetemről kikerült pályakezdő férfi és a végzős lány gabalyodik egymásba, így meg pláne nem.

Pár jelenettel több csak annál, hogy tabut boncoló szexnovellának jellemezzem. Pedig Shen még próbálkozik is, a végére ott az a balhé és annak következményei. De hogy egy korábbi bekezdésre visszautaljak, összecsapott és a semmiből, túl könnyű megoldás születik szinte azonnal.
Amit még sejtek, hogy érdekes lehet, az a baráti kör Jaime körül. A nevek ismerősek a sorozat következő részeinek fülszövegeiből. Itt még tizenéves, saját Harcosok Klubját indító barátok, és a későbbiekben majd kiderül, milyen kemény férfiak lesznek belőlük. Ez a kezdet, hogyan lettek barátok és mi köti őket össze.

Trágár is, túl sok a szex is. Nem lettek szimpatikusak a szereplők, de tulajdonképpen meg sem igen ismerhettem őket. Gazdagok, jól néznek ki, és van valami az életükben, ami elöl menekülni kellene. Jaime esetében ez az anyja.

Bízom benne, hogy a többi rész jobban fog tetszeni, mert ebben nem sok mindent láttam. Nehezen hiszem el, hogy a sorozat további részeihez sokat hozzá tudott volna adni.

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr7318477095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása