Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Idézzünk!

2018. október 17. - BBerni86

Mert jó érzés a tudat, hogy amit fáradtságos munkával létrehoztam, egy pillanat alatt szétzúzhatom, de ha elég erő van bennem, megint újjáépíthetem. Szerintem ez az élet legtöbb területére igaz. Arra tanít, hogy hiába hibázom, kijavíthatom, és mehetek tovább. (Rácz-Stefán: Élni akarok!)

 

  • Szerinted azt hiszi magáról, hogy ő Hitler?
  • Vagy legalábbis az újjászületett Hitler.
  • Egó – bólintott Raff is. – A nagymenő bűnöző és az ő nagy banánhéja. (Grylls: A hajsza)

 

Tündérfölde gyönyörű, de olyan, mint egy aranyszarvas teteme, a bőr alatt férgek rágják a húsát, bármelyik pillanatban szétrobbanhat. (Black: A kegyetlen herceg)

 

Arra már rájöttem, hogy egy házasság nem garantálja a boldogságot, ahogyan a mesékben történik: boldogan éltek, míg meg nem haltak, hangzik fel az utolsó oldalon, a szavak az örökkévalóságnak szólnak. De nem úgy kellene lennie, hogy a házasság szoros köteléke biztonságot nyújt, a másik pedig bár ismeri a titkaidat és hibáidat, mégis ezekkel együtt szeret? (Hendricks & Pekkanen:… és én téged el nem hagylak)

 

Egy anya bármit megtesz a gyerekéért. Egy anya bármit megtesz azért, hogy viszontlássa a gyermekét. Egy anya bármit megtesz. (Hidasi: Elveszve)

 

Látnák, hogy éltem, emlékeket gyűjtöttem, szerettem, és engem is szerettek. Itt voltam! Bármeddig is tartott… (Rácz-Stefán: Élni akarok!)

 

Greg uralta a vizet, a levegőt, a földet és a pénzt. A négy fő elemet, ahogy mondani szokta. (Caine: Rémteremtő)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr3114294427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása