Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Visszanéz7ő

11. hét

2019. március 17. - BBerni86

Március

11. Murray: Visszatérő végzet - thriller 5/4

12. Cowell: Így lehetsz kalóz - gyerekkönyv 5/5

13. Steadman: Zavaros vizek - thriller 5/4

14. Bloom: Közös titkaink - dokumentumregény 5/2,5

15. Ames: Sosem voltál itt - krimi 5/4

      R. Kelényi: Az ártatlan - romantikus történelmi 5/4

16. Bethany-Kris: Titokzatos és tüzes - new adult 5/2,5

      Tammet: Kék napon születtem - dokumentumregény 5/1,5

17. Dick: csordulj, könnyem, mondta a rendőr - sci-fi 5/2,5

      Puertolas: A fakír, aki egy IKEA szekrényben ragadt - humoros 5/3,5

Ezzel zárul a hét.

A héten volt egy nagy meglepetés. Már említettem, nem szoktam jól megtippelni, a héten mi lesz a legnépszerűbb olvasmány. Most nagyon mellélőttem. Nem gondoltam volna, hogy a Chicagói maffiaháború sokakat fog érdekelni, ehhez képest Bethany-Kris regénye a blog összesített listán is dobogóra küzdötte magát. Talán az a baj, hogy magamból indultam ki. Nekem a horror és a thriller jobban bejön, de ez én vagyok. Ennek jobban megfelel a lista második helyére került Zavaros vizek, aminek szintén összejött a Top10, ha nem is dobogó. A Visszatérő végzet és a Cowell-kötet számainak is örültem.

Melyik volt a heti kedvenc? Nehéz kérdés. Most nagyon benne vagyok Hablaty és Fogatlan kalandjaiba, de meglepően tetszett R. Kelényi romantikus történelmi sorozata is. Naná, Báthory Erzsébet, Velence és Párizs, az lett volna furcsa, ha nem tetszik. A mai, vasárnapi olvasmányaim jelentettek leginkább csalódást, ezektől többet vártam.

Heti könyves élmény... nem is tudom. A hosszú hétvége miatt, talán, a mozi most jobban lekötötte az agyam. A Marvel film volt igazán várós, de nem tetszett annyira, mint szerettem volna. A képregénynek fogok adni azért egy esélyt, már előrendeltem. Ha majd olvastam, mesélek, milyen volt a filmhez képest. Plusz, a héten elkezdtem a Perfume című sorozatot. Volt benne egy rész, amikor minden gyanúsítottól megkérdezik, miről szól a Parfüm című Süskind regény. Az valami zseniális, ahogy mindenki elmondja, de abszolút a saját szűrőjén keresztül. Mind igaz, de mindegyik egyéni. (Volt, akinek arról szólt, hogy a főszereplő küzd azért, hogy szeressék. Másnak az anyák bűneinek a regénye, melyben megölnék a nem kívánt gyermekük. Másuk a tökéletes parfüm elkészültének története volt.) Erről szól az irodalom - mindannyian mást látunk egy adott regényben. Ezért olvasunk - visszatükrözzön, ráébresszen valamire a saját életünkben is.

Mit olvasok jövő héten? Természetesen lesz sárkánynevelés, kalózkodás Hablaty és Fogatlan társaságában. De történelmi romantika is sorra kerül, Cselenyák Imre egy bagdadi világot megjelenítő kötetével. A változatosság jegyében thriller, dokumentumregény, novellák is tervben vannak, de többet nem árulok el. Ok, esetleg témákat. Átnevelő tábor. Gyász. Angyalok és démonok - nem Dan Brown!

Akkor jövő hétig viszlát!

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9514695996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása