A gyermek nem jár, a gyermek ajándék. A jövőnk záloga, a szerelem gyümölcse. Amikor elveszítjük, törött álmok maradnak csak, melyek a miénk. Hamis remények csupán. (Johannsen: Megölni a királyt)
De idén valahogy minden másképpen van. Idén akad más is, ami brutális, nem csak a korai kelés. (Hunter: Sötétben)
(…) a világot csak úgy lehet megváltoztatni, ha előbb elpusztítjuk. (Slaughter: Azt hittem, ismerlek)
Az élet olyan, mint egy kitartott hang: egyszerűen csak van, minden változás, minden megingás nélkül. Nem szakad meg, nincs tempóváltás. Egyszerűen csak szól, és vagy mi sajátítjuk el, vagy ő kerekedik fölénk. (Harmon: Homokból és hamuból)
Egy viking számára kifejezetten égő, ha elsüllyed a hajója. Pláne egyméteres vízben. (Cowell: Így törd össze egy sárkány szívét)
Bébi, élénk fantáziám van, és nem félek használni. (Cates: A megadás szépsége)
Jóindulatot ritkán tapasztalt az emberekben, és már régen rájött arra, hogy aki túlságosan nyájas, az később mindig benyújtja a számlát. (R. Kelényi: Mennyei bűnök 2.)
Nem tudod, mit akarsz. És ez gyilkol minket. (Tyce: Vérnarancs)
Ez történik, amikor az ember világa fenekestől felfordul. Amiről azt hisszük, sosem fogjuk akarni, az lesz a leghőbb vágyunk. (Cates: A szerelem szépsége)
Mintha azt mondta volna valaki, hogy a legtöbb kegyetlenséget áprilisban követik el. Mos, akárki is volt az illető, biztos, hogy nem nyomozó lehetett. A kegyetlenség nincs évszakhoz kötve, mindig és mindenhol jelen van – tudom, én már láttam közelről is. De a hideg és a sötétség valahogy elveszi az élét. Ebben a mi szakmánkban akkor éri váratlanul az embert, ha épp hét ágra süt a nap, énekelnek a madarak, és derült, kék az égbolt a fejünk fölött. Talán az erős kontraszt az oka. Remény az egyik, halál a másik oldalon. (Hunter: Sötétben)
Amit Andy a kínzásról tudott, azt leginkább a Netflixről tudta. Ha nem szadista, Fűrész-féle, akkor menő, Jack Reacher-féle kínvallató vagy, ami azt jelenti, hogy meg akarsz tudni valamit. (Slaughter: Azt hittem, ismerlek)
A történelem kísértethistória. (Cowell: Így törd össze egy sárkány szívét)
– Lehetnél maga az ördög is.
– Bébi, nálad van az alma. (Cates: A fájdalom szépsége)
Az egyetlen szó, amit sikerült megtudniuk, ez volt: Auschwitz. Úgy hangzott, mint valami tüsszentés. Mintha teljesen ártalmatlan hely lenne. Ám amikor a félelemben élők suttogva kimondták, valami más lett belőle: mintha a nagy kaszás jelent volna meg, a fekete halál. (Harmon: Homokból és hamuból)
Éveken keresztül, még akkor is, amikor szerette, a lénye egy része gyűlölte őt, méghozzá azon a gyerekes módon, amit az ember nem tud irányítani. A férfi makacs volt, és ostoba, és jóképű, mely utóbbi tulajdonsága sok olyan hibájára adott felmentést, amelyeket újra és újra elkövetett – mert miért követett volna el új hibákat, amikor a régiek olyan jól beváltak neki?
És elbűvölő is volt. Ez volt a probléma. Elbűvölte őt. Aztán feldühítette. Aztán megint elbűvölte, ő pedig a végén már nem tudta, hogy a férfi-e a kígyó, vagy ő a kígyó, a férfi pedig a gondozója.
A férfi csak siklott tovább, sármosan és haragvón, és megbántott embereket, aztán új dolgokat talált, amelyek jobban érdekelték, a régi dolgokat pedig összezúzva hagyta hátra.
Aztán a sármja hirtelen nem működött tovább. Kisiklott a vonat. Már nem volt vezetője. A hibákat többé nem lehetett megbocsájtani, a másodszor is megismételt hibáit nem lehetett figyelmen kívül hagyni. a harmadszor is megismételt hibának pedig súlyos következményei voltak: meghalt egy ember, megszületett egy halálos ítélet, és kis híján még egy életnek vége szakadt: az övének. (Slaughter: Azt hittem, ismerlek)
Ha bármit megtudtam abból, hogy többször is megnéztem a Grease-t, túl azon a nyilvánvaló tényen, hogy az átalakulás előtti, visszafogott viselkedésű, szoknyás Olivia Newton-John százszor jobban nézett ki, mint az átalakulás utáni, dauerolt és bőrnacis Olivia Newton-John, az az volt, hogy a tanévkezdet még a legszenvedélyesebb nyári párkapcsolatnak is képes hatékonyan véget vetni. (Danforth: Cameron Post rossz nevelése)