Július
29. Sweterlitsch: Letűnt világok - sci-fi 5/5
30. Riordan: Az Olimposz vére - ifjúsági 5/5
31. Picoult: Szívverés - női 5/4
Augusztus
1. Neuhaus: Aki szelet vet - krimi 5/5
2. Bolin: Armageddon - kaland 5/4,5
3. Kleypas: A pártfogó - romantikus 5/4
Örkény: Tóték - "Rózsakiállítás" - szépirodalom 5/5
4. Nógrádi: 40 év alatt a Föld körül - ismeretterjesztő 5/3,5
Greenwood: Minden csúf és csodálatos dolog - kamaszos fájdalmas 5/4
Ezzel megkezdtük augusztust...
Rögtön a hónap első hetében volt egy nagy meglepetés. Van tippetek, melyik volt a héten a legolvasottabb bejegyzésem? Az 5 regény, melyben emberrablós történeteket szedtem össze. Top3-ig jutott, ami azért nem semmi! Szerencsére a regények közt is találtatok fogatokra valót, a Letűnt világok, a Percy Jackson-regény, még a Kleypas-kötet is szép számokat hozott.
Saját kedvencet akarjak hirdetni? Túl sok jó könyv volt a héten, inkább nem akarok. Most újra felfedezem magamnak Örkény történeteit, amit még folytatni is akarok. Percy Jacksont mindig szívesen olvasok, és az olyan összetett, horror elemekkel is operáló történetek is jöhetnek, mint a Letűnt világok.
Ennek szellemében a jövő héten is lesz kis nyomozás horrorral, LaValle tolmácsolásában. Stephen King is beköszön, igaz, egy korábbi regényét veszem újra elő. (Vannak benne visszatérő holtak, ha már Trónok harca hétvégét tartottam, és csalódást okoztak abban a kékszeműek.) De sci-fi, ifjúsági és kortárs regényre is van ötletem, amit most még árulok el.
Aki nyaral, jó pihenést! Azért könyvet vigyetek!