Augusztus
5. LaValle: Bölcsőrabók - urban fantasy 5/4
6. Király: Csak barátok? - ifjúsági 5/4,5
7. French: Hallgatag erdő - krimi 5/2,5
8. Aranth: Propheta - sci-fi 5/3
9. King: Állattemető - horror 5/4
10. Rooney: Normális emberek - kortárs 5/4
11. Keeland & Ward: Nagyképű öltönyös - erotikus 5/3,5
Simenon: Maigret csapdát állít - krimi 5/4
Ledolgozva a 19-i hétfő, talán nyugodtabb hét következik...
Bocs, kissé ki vagyok facsarva. Nagyon kellene már egy kis pihenés, de kinek nem, aki ebben a kánikulában dolgozik? Maradjunk inkább a könyveknél!
A héten a Hallgatag erdő vonzotta legtöbbeteket, de egész héten aktívak voltatok. Talán csak a Normális emberek volt elfeledett, de kortárs, közel van a szépirodalomhoz, valami ilyesmit is vártam.
Saját kedvenc? Túl fáradt vagyok választani is. Lássuk csak... Stephen King ebben a korszákban nagyon jó volt, a Csak barátokon jókat vigyorogtam. Muszáj választanom?
Jövő hét. Jelenleg úgy érzem, gépelni sincs erőm, és a retinám ki akar égni. Vagyis biztos, hogy holnapra képregényt kaptok a szempihentetés nevében. Nyugi, jó lesz! Támad Hit Girl, én nagyon bírom. Utána igyekszem összeszedni magam, hogy ránézzünk az államalapításra még így 20-a előtt, elmerülünk egy kortárs zseni életében is. De könnyen lehet, hogy jövő héten a szokottnál több rövid történet és más képregény is lesz. Hiába, utolért a nyári kifáradás.