Szeptember
2. Parker: Lángoló tenger - ifjúsági kaland 5/4
3. DeMille: Bábeli fogságban - akció 5/2,5
4. Wells: Mesterséges sors - sci-fi 5/4
5. Leiner: Maradj velem - ifjúsági 5/5
6. Hargla: Melchior és a piritai fojtogató - krimi 5/4
7. James: Mister - erotikus 5/3
Gilman: Titkok a Lovecraft suliból 1-4 - gyerekkönyv 5/4
8. Toews: Minden kis nyamvadt bánatom - kortárs 5/2,5
Patterson & Grabenstein: A zsenikísérlet - gyerekkönyv 5/3
Elkezdődött a suli is, most már hivatalos: megjött az ősz.
Mivel a héten nem vagyok itthon, arról most le kell mondanom, hogy elmeséljem, melyik volt a ti kedvenc posztotok. A saját kedvenc könyvem a héten a Maradj velem.
A jövő hét egyelőre homályba vész előttem is. Egy Perks femi-thriller biztos lesz, a többit még én se tudom.