Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Visszanéz7ő

31. hét

2020. augusztus 02. - BBerni86

Július

27. Mi lett volna, ha...? - mese 3

28. Collins: Énekesmadarak és kígyók balladája - YA disztópia 3,5

29. Dávid – Finy – Gévai – Kertész – Majoros – Mészöly – Miklya – Nyulász: Találj ki! - gyerekkönyv 4,5

30. Lamprell: Találkozzunk Rómában! - romantikus 2,5

31. Stage: Tejfogak - thriller 3,5

Augusztus

1. Millan: Egy angyal a szerelem küszöbén - fantasy 2

2. Jókai: Egy hírhedett kalandor a XVII. századból - pikareszk 3,5

És itt az augusztusi kánikula is...

Örömmel láttam, hogy a Találj ki! megtalálta az olvasóit. Nekem is nagyon tetszett az a könyv. A saját másik heti kedvencem a Tejfogak volt, azon jól szórakoztam.

A jövő heti tervekről még nem nagyon merek nyilatkozni. Szó szerint megyek fel a hegyekbe - jó nyaralást magamnak - és fogalmam sincs, mi lesz vagy mi nem. Ma még (szombaton írom ezt különben) igyekszem írni előre, hogy a blog címéhez igazodva egy nap se maradjon könyv nélkül, de holnap hajnalban lelépek a térképről. Már van, amit ezért átszerkesztettem. Szombat és vasárnap is csak 1-1 könyv volt, a szokott 2 helyett, így tolódik Mikszáth és a Csillagtalan tenger is, amit megírtam már volna, ha nem utaznék.

Inkább azt írom, amiről már kész a bejegyzés. Lesz nagy romantika Ericson kötetével, és elővettem az egyik nagy kedvencem, az Állatfarmot is. Folytattam két sorozatot, de még nem árulom el, melyikeket. A többi bizonytalan. Mikszáth és a Csillagtalan tenger meg sorry, csúsznak. Nem jövő hétre, eggyel utána, ha estig nem növesztenek szárnyakat az ujjaim a gépelés során, de erre nem sok esélyt látok.

Jó könyveket mindenkinek, ha nyaraltok, akkor is! Én pl. tuti viszek magammal Baldacci-t, bár azt tervezem, hogy hegyeket fogok bámulni nagy szemekkel. Imádom a hegyvidéket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9516098870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása