Minden napra egy könyv

Minden napra egy könyv

Visszanéz7ő

32. hét

2020. augusztus 09. - BBerni86

Augusztus

3. Ericson: Több mint víz - New Adult 3,5

4. Orwell: Állatfarm - szatíra 5

5. Pratchett & Baxter: A Hosszú Mars - sci-fi 3

6. Robb: Mámoros halál - krimi 4

7. Schwab: Egy sötét duett - fantasy 4

8. G. Szabó: Rózsás Letícia - gyerekkönyv 3

9. Borbás: A szeráj - történelmi romantikus 4

Kánikula - ugye, nem csak nekem lett nehezebb olvasni ebben a melegben?

Ami azonban a lényeg. Hazaértem a nyaralásból, és remélhetőleg semmilyen kórságot nem cipeltem haza magammal. Pótolni kezdtem az elmaradt bejegyzéseket, így a korábban beígért Csillagtalan tenger, Robert Hunter és Mikszáth történetek is érkezni fognak.

Bár beharangoztam, hogy Baldacci-kötettel nyaralok, arra a bejegyzésre még várnotok kell kicsit... de meddig? Legyen meglepi!

A héten az Állatfarm és Eve Dallas hozta a legszebb számokat, de a Több mint víz is felfért a dobogóra. Magam is különben Orwell drukker voltam a héten.

Akkor irány a pótlás, és már válogatok friss olvasnivalókat is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://regenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr3516119948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása