Július
5. Springer: A rózsaszín papírlegyező esete - gyerekkönyv 4
6. Falk: Télikrumpligombóc - krimi 3,5
7. Wallis de Vries: Álnok - YA thriller 4,5
8. dos Santos: Halhatatlan - sci-fi 3
9. Galbraith: Halálos fehér - krimi 4
10. Ryan: Bárcsak! - romantikus 1
Crichton: Az Androméda-törzs - sci-fi 2,5
11. Anderson: Lord Drayson bukása - történelmi romantikus 3,5
Csikász: A két fejedelemasszony - történelmi 4,5
Remélem, a kánikulában jutott idő olvasásra is! Kitartást különben mindenkinek, mert ma ugyan enyhébb az idő ,de attól tartok, ez csak ideiglenes - szerencsére olvasni melegben is lehet.
A héten Rita Falk nyomozós sorozatának nyitánya nyert - vissza is tér majd Franz egy újabb nyomozással a jövő héten is. Nyomában az Álnok, amelyet én is szerettem. Végül Enola legutóbbi nyomozása lép fel a dobogóra.
Nálam még Csikász történelmi regénye kerülne fel a top3-ba, mondjuk a bajor krimi helyett.
Jövő héten meg... belesünk a Gonosz Mostoha tükrébe, a menekültekkel szembesülünk Jussi Adler-Olsennél és megnézzük, milyen képregényként a Jupiter hagyatéka - ha már a sorozat csalódás volt a Netflixen.
Jó könyveket mindenkinek, és kitartást a hőséghez! :)